Sunday, December 14, 2008

kisah 2 ekor hantu

>>Dua ekor hantu bertemu dan bercerita bagaimana mereka
>>
>>mati......
>>
>>Hantu 1 : Bagaimana kau boleh mati?
>>
>>Hantu 2 : Aku mati akibat kesejukan...
>>
>>Hantu 1 : Macam mana rasanya mati dlm kesejukkan tu?
>>
>>Hantu 2 : Sebenarnya aku terkurung dalam peti
>>
>>ais...mula2 aku cuma menggigil, lepas tu anggota aku
>>
>>mula membeku, kemudian aku rasa dunia aku gelap dan
>>
>>akhirnya.....tapi aku rasa bersyukur kerana aku mati
>>
>>tanpa banyak kesakitan....
>>
>>Hantu 1 : Ishhh...kesiannya kau
>>
>>Hantu 2 : Kau pulak, macam mana kau boleh mati....?
>>
>>Hantu 1 : Aku kena serangan sakit jantung...
>>
>>Hantu 2 : Oooo...cam mana kau boleh kena serangan
>>
>>sakit jantung?
>>
>>Hantu 1 : Sebenarnya aku dapat tahu isteri aku curang.
>>
>>Suatu hari, aku balik ke rumah secara mengejut. Aku
>>
>>nampak ada kasut lelaki kat depan pintu. Aku tahu
>>
>>mesti isteri aku sedang bermesra dengan jantan lain..
>>
>>Aku berlari masuk bilik tidur, cuma ada isteri
>>
>>aku...aku tahu mesti jantan tu bersembunyi kat
>>
>>mana2..aku lari masuk bilik air, tak de jugak,
>>
>>kemudian aku lari ke tingkat bawah, tengok dalam
>>
>>setor, pun tak ade...aku lari naik tingkat atas
>>
>>semula, tengok dalam almari.....sebab terlalu penat
>>
>>aku berlari la aku kena sakit jantung...memang sakit
>>
>>dan akhirnya....
>>
>>Hantu 2 : Apasal kau tak tengok dalam peti ais...kalau
>>
>>tak, kita berdua masih hidup lagi sekarang ni....

No comments: